Przedstawiamy kilka wybranych case study SEM. Dodaliśmy zrzuty ekranu pochodzące z kont reklamowych Google Ads naszych Klientów, które są dowodem na to, że zaplanowane i zrealizowane przez nas działania doprowadziły do znacznej poprawy zasięgu, rozpoznawalności, sprzedaży oraz zysków. W przypadku sklepów internetowych podajemy najważniejsze wskaźniki jak koszt, liczba konwersji, wartość konwersji oraz ROAS, czyli zwrot wydatków na reklamę. W przypadku stron firmowych, gdzie celem był np. wysłany formularz, kontakt mailowy, połączenie telefoniczne itp. podajemy liczbę pozyskanych leadów.
Trochę informacji i cyfr 📣
✅ Kilku naszych Klientów współpracuje z nami nieprzerwanie już od 2015-2016 roku,
✅ Średni czas obecnie trwających umów to 29 miesięcy,
✅ Jesteśmy oficjalnym partnerem Google od 2015 roku,
✅ Specjalizujemy się w SEM dla e-commerce,
✅ Budżety miesięcznie na kliknięcia naszych Klientów oscylują w granicach od 500zł netto do 200 000zł netto,
✅ Obsługujemy Klientów od kilku podstron po sklepy oferujące 200 000 produktów,
✅ Rekordowy ROAS jaki udało nam się uzyskać to prawie 51 krotny zwrot z wydatków na reklamę !
Gorąco zachęcamy do sprawdzenia efektów naszej SEM pracy!
Wszystkie case study, które prezentujemy wyżej, to Klienci którzy korzystają z kompleksowych rozwiązań na podstawie podpisanej umowy.
Poniżej pakiety SEM, które można sprawdzić na naszej stronie internetowej: