Google stosuje ten sam crawl budget dla wyszukiwarki i Google Ads - Pozycjonusz
Pozycjonusz.pl
19/11/20

Google stosuje ten sam crawl budget dla wyszukiwarki i Google Ads

Google stosuje ten sam budżet indeksowania dla googlebotów i robotów Ads.

Jak informuje Schwartz w serwisie Search Engine Round Table, zwrócił uwagę, iż Microsoft również powiedział, że wykorzystuje crawl budget pomiędzy wyniki bezpłatne i płatne. Dziennikarz zapytał więc za pośrednictwem Twittera Johna Muellera, czy podobnie jest w Google. Ten ani nie potwierdził, ale nie nie zaprzeczył rewelacjom w sposób jednoznaczny. Na Twitterze powiedział: „Naszym celem jest ochrona serwera przed efektem indeksowania, więc [crawl budget] musi brać pod uwagę wszystkie żądania, niezależnie od typu robota”. Schwartz dociskał więc pracownika , aby jednoznacznie określił czy odpowiedź brzmi tak, czy nie. Mueller w końcu potwierdził to pisząc “To nic nowego”.

Google stosuje ten sam crawl budget dla wyszukiwarki i Google Ads

Dalej wyjaśnił: “Większość witryn nie jest ograniczona budżetem na indeksowanie, więc nie zobaczysz tam żadnej zmiany. Ponadto używamy budżetu na indeksowanie, aby odświeżyć wiele rzeczy, w przypadku których niekoniecznie oczekujemy nowych treści (np. 404), więc często łatwo jest zmienić priorytety bez ogólnie negatywnego wpływu”.

Oceń
(0/5)

Udostępnij:
Zobacz nasze efekty
Zwiększ widoczność swojej witryny i skontaktuj się z

Paulina

Stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Telefon: +48 535 901 662

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Ostatnie wpisy:

    Kontakt dla klientów
    contact-person
    Joanna Kokot
    Account Manager
    Formularz kontaktowy