Google wprowadza obowiązkową weryfikację tożsamości dla reklamodawców - Pozycjonusz
X
BLACK 2 WEEKS KOŃCZY SIĘ ZA:
Pozycjonusz.pl
04/05/20

Google wprowadza obowiązkową weryfikację tożsamości dla reklamodawców

Google ogłosił, że ​​wszyscy reklamodawcy będą musieli udowodnić swoją tożsamość prawną, jeśli chcą wyświetlać reklamy w Google. Zapowiada, że będą oni zobowiązani okazać dokument tożsamości, dokumenty założycielskie albo inne dane, które potwierdzą ich tożsamość oraz kraj, w którym działają.
Zaostrzenie polityki reklamowej ze strony Google ma na celu zwiększenie transparentności wyświetlanych reklam na platformach prowadzonych przez tego giganta technologicznego. Oznacz to również, że po wprowadzeniu tego rozwiązania w konkretnym kraju reklamodawcy, którzy już teraz promują ofertę w Google, będą musieli potwierdzić swoją tożsamość i dostarczyć wymagane dokumenty w ciągu 30 dni.

Jakie konsekwencje przyniesie ta zmiana? Informacje o tożsamości będą wyświetlane publicznie użytkownikom Google. Dzięki temu będą mogli zobaczyć, kto jest autorem reklamy. Gdy system ten wejdzie w życie, po pojawieniu się reklamy i kliknięciu przycisku „Dlaczego ta reklama?” będzie można zobaczyć nazwę konkretnej firmy, która stoi za tą reklamą oraz poznać jej lokalizację.

To posunięcie Google nie powinno być zaskoczeniem. W sieci jest bowiem wiele stron internetowych tworzonych w celu oszukania użytkowników. Choć wyglądają autentycznie, ostatecznie używane są do sprzedaży fałszywych produktów lub kradzieży poufnych informacji od użytkowników. Dzięki nowym zasadom wszyscy reklamodawcy – zarówno osoby fizyczne, jak i firmy – nie będą mogli wyświetlać reklam bez przesłania odpowiednich dokumentów i uzyskania zgody. Dzięki zaostrzeniu polityki firmy użytkownicy będą mogli podejmować w pełni świadome decyzje.

Weryfikacja tożsamości reklamodawców będzie wprowadzana stopniowo. W lipcu 2020 roku Google rozpocznie swoje działania na rynku USA, a w Europie pod koniec 2020 roku.

Oceń
(0/5)

Udostępnij:
Zobacz nasze efekty
Zwiększ widoczność swojej witryny i skontaktuj się z

Paulina

Stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Telefon: +48 535 901 662

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kontakt dla klientów
    contact-person
    Joanna Kokot
    Account Manager
    Formularz kontaktowy