Niektóre rzeczy lepiej powierzyć specjalistom. W przypadku działań z zakresu SEO jest podobnie. Ilość wiedzy i doświadczenia jakie wymagane są podczas pozycjonowania sprawia, że trudno jest każdemu właścicielowi strony internetowej stać się ekspertem w tej dziedzinie. W takich sytuacjach najlepszym rozwiązaniem jest konsulting SEO.
Google stawia coraz wyższe wymagania dla właścicieli stron, którzy chcą być widoczni w wynikach wyszukiwania. Na dzień dzisiejszy istnieje ponad 200 czynników rankingowych, które wpływają na to jakie pozycje można osiągnąć w wyszukiwarce. Kontrolowanie wszystkich wskaźników wpływających na SEO wymaga sporo czasu oraz wysokich kompetencji.
Ponadto każda kolejna aktualizacja algorytmów Google odpowiedzialnych za określanie wartości domeny wiąże się z bardzo dużymi zmianami. Śledzenie wszystkich poprawek wprowadzanych do silnika wyszukiwarki jest bardzo pracochłonne. Dlatego też dzięki konsultingowi SEO, który oferujemy nie musisz teraz się o to martwić. Podzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, które pomoże nam wspólnie opracować strategię działań specjalnie dla Twojej strony.
Wspólnie z nami rozwiążesz każdy problem, który stoi na drodze do osiągnięcia czołowych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Twojej strony. Konsulting SEO, który oferujemy obejmuje głównie koordynowanie działań związanych z optymalizacją on-site i off-site oraz weryfikację poprawności wdrażanych zmian. Dzięki temu proces przystosowywania strony do standardów wyznaczonych przez Google przebiega o wiele sprawniej, a w przypadku powstania problemów jesteśmy w stanie szybko na nie zareagować.
Decydując się na oferowane przez nas doradztwo z zakresu SEO zyskujesz pewność, że Twoja strona trafia w ręce specjalistów z wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą, która pozwala na identyfikacją i eliminację wszystkich potencjalnych problemów związanych z pozycjonowaniem. Nasi doświadczeni specjaliści przeprowadzili wiele audytów i analiz stron, dzięki czemu większość problemów związanych z optymalizacją są w stanie wychwycić już na pierwszy rzut oka.
Również w sytuacji, kiedy witryna dopiero powstaje lub też strona jest przebudowywana jesteśmy w stanie zaoferować naszą wiedzę, aby witryna była jak najlepiej dostosowana do wymogów związanych z SEO. W takich przypadkach zdecydowanie lepiej jest od razu myśleć o optymalizacji i wdrażać poprawki na bieżąco podczas procesu projektowania i wykonywania strony, niż poprawiać już istniejące błędy.
Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy również w stanie zaproponować rozwiązania związane z content marketingiem. Dzięki temu treści zamieszczane na Twojej stronie będą składaużyć nie tylko pozycjonowaniu, ale pomogą również przykuć uwagę użytkownika.
Jesteśmy również w stanie pomóc koordynować działania związane z link buildingiem. Możemy przeanalizować profil domen linkujących i na jego podstawie wskazać linki, których należy się zrzec. Tego typu raporty dają również możliwość opracowania długofalowej strategii pozyskiwania kolejnych linków, która będzie wspierać działania optymalizacyjne prowadzone w tym samym czasie na stronie.
Wszystkie nasze działania mogą również dotyczyć szczegółowej analizy działań konkurencji. Na ich podstawie jesteśmy w stanie wskazać, które czynniki należy dopracować, aby wyprzedzić rywalizujące strony w wynikach wyszukiwania Google. Daje to także szansę na poznanie od podszewki jakie rozwiązania sprawdzają się w praktyce w przypadku konkretnej branży. Pozwala to nam na wspólne opracowanie pomysłów związanych z działaniem konkretnej strony, które przysłużą się zarówno pozycjonowaniu jak i podniesieniu poziomu doświadczeń użytkowników.
Doświadczenie i wiedza z zakresu SEO, którą zdobyliśmy w trakcie naszej pracy pozwoliły nam również na stworzenie autorskiego narzędzia do monitorowania stron. Nasza aplikacja Sitemeans pozwala nie tylko na śledzenie trendów wybranych słów kluczowych, ale takżę na analizę działań konkurencji pod kątem ich widoczności w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania. Ponadto Sitemeans umożliwia również przeprowadzenie zautomatyzowanych audytów SEO, które z łatwością pozwalają wykryć najważniejsze błędy związane z optymalizacją.
Możemy zweryfikować problemy związane z działaniem Twojej witryny, które bezpośrednio wpływają na wysokość osiąganych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Wspólnie jesteśmy w stanie opracować strategię promocji poprzez tworzenie treści nie tylko przyjaznych dla SEO, ale również takich, które będą angażować Twoich klientów.
Możemy sprawdzić i zweryfikować jakość linków przychodzących prowadzących do Twojej domeny oraz opracować strategię pozyskiwania kolejnych.
Konsulting w przeciwieństwie do oferowanego przez nas audytu SEO ma o wiele bardziej otwarty charakter. Zarówno jeżeli chodzi o to w jakiej formie przedstawiamy klientom rezultaty naszych analiz, jak również rodzaj prześwietlanych czynników wpływających na pozycjonowanie. W trakcie konsultingu podejmujemy się rozwiązania każdego problemu związanego z SEO, a nie tylko tych odpowiedzialnych za techniczną optymalizację on-site.
Konsultacje SEO możemy przeprowadzić za pomocą rozmowy telefonicznej, spotkania czy też wideokonferencji na Skype. Po otrzymaniu zamówienia wspólnie z klientem ustalamy dogodny termin. Każda przeprowadzona przez nas konsultacja jest również podsumowywana, a wnioski jakie z niej płyną są przesyłane do klienta drogą mailową. Dzięki temu wiedza zdobyta podczas wspólnej rozmowy zostaje zachowana na przyszłość. W przypadku kontynuowania naszej współpracy daje to również możliwość łatwej weryfikacji wprowadzanych zmian oraz kontynuowania wcześniej ustalonej strategii SEO.
Pierwszy krok to zakup konsultingu SEO, który znajduje się w naszej ofercie na stronie:
Kolejnym krokiem, jest analiza otrzymanego formularza przez jednego z naszych specjalistów SEO. Zależnie od formularza, badamy takie elementy jak np. treść, struktura serwisu, czy parametry techniczne odpowiedzialne za prędkość lub profil linków prowadzących do domeny. Na tym etapie korzystamy z wielu wyspecjalizowanych aplikacji takich jak ahrefs.com czy nasze autorskie narzędzie SEO sitemeans.com, które umożliwiają nam przeprowadzenie dogłębnej analizy. Wszystko po to, aby wyciągnięte wnioski bazowały na wskaźnikach mających oparcie w rzeczywistości.
Na podstawie wszystkich zgromadzonych informacji przygotowujemy i wysyłamy zwrotną wiadomość mailową. Najczęściej problemy związane z pozycjonowaniem można wyeliminować na kilka różnych sposobów. Wybór odpowiedniego zależy od środków jakie można przeznaczyć na zrealizowanie koniecznych zmian lub też od technicznych możliwości jakie są dostępne w przypadku danej strony. Niektóre systemy zarządzania treścią (CMS) czy platformy e-commerce nie zawsze pozwalają wprowadzić każdą zmianę konieczną do pełnej optymalizacji. Dlatego też przygotowujemy kilka różnych rozwiązań wykrytych problemów po to, aby klient miał szansę wybrać z nich takie, które sprawdzi się najlepiej w jego przypadku.