W pozycjonowaniu od dawna treść odgrywa bardzo istotną rolę. Wraz z kolejnymi aktualizacjami Google, które miały miejsce do tej pory znaczenie contentu na stronie stawało się coraz ważniejszym elementem optymalizacji. Poprawne tworzenie treści na stronie nie jest jednak prostym zadaniem, ponieważ należy pogodzić zarówno kwestie związane z SEO jak i dostosowania tekstów do użytkowników.
W ramach przygotowywanej przez nas analizy jesteśmy w stanie wskazać wszystkie błędy związane z poprawnym tworzeniem treści, które wpływają bezpośrednio na widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Audyt treści dostępny w tym pakiecie dotyczy tekstów o łącznej długości 10000 znaków ze spacjami. Gotowy raport stanowi nie tylko wykaz błędów, ale także sugestię dotyczącą wprowadzenia niezbędnych zmian.
Wykonując analizę treści bierzemy pod uwagę nie tylko odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, ale także elementy stylistyczne, a także użyte w treści linki. Wszystkie te czynniki związane z treścią wpływają na ogólną widoczność strony i ich dopracowanie jest niezbędne do osiągnięcia wysokich pozycji w Google.