Reklama produktowa w wyszukiwarce, zakładce Zakupy i zakładce Grafika z roku na rok zdobywa co raz większe udziały w sprzedaży produktów. W USA w roku 2020 aż 80% zakupów dokonywanych w sieci pochodziło z wyników Shopping w wyszukiwarce, zakładek Zakupy i Grafika. Trendy z USA znajdują również odzwierciedlenie w krajach Europejskich.
Możemy promować dowolne kategorie i produkty znajdujące się w ofercie sklepu. W celu skonfigurowania kampanii produktowej, konieczne będzie zainstalowanie odpowiedniego modułu Google Shopping w panelu administracyjnym sklepu i utworzenie specjalnego pliku XML z danymi o produktach. Informacje te są następnie przesyłane do konta Google Merchant Center poprzez link do sklepu, a następnie wysyłane na konto Google Ads.
Dobrym uzupełnieniem działań promocyjnych sklepu jest remarketing. Jest to forma reklam graficznych wyświetlanych w milionach witryn osobom, które odwiedziły już wcześniej stronę sklepu internetowego. Reklamy remarketingowe kierowane są do odbiorców zebranych przez specjalne listy tworzone na koncie Google Analytics. Istnieje możliwość dopasowania kierowania reklam według ich wcześniejszego zachowania na stronie, np. poprzez wyświetlanie reklam tylko osobom, które nie przeszły w pełni procesu zakupowego (tzw. porzucony koszyk).
W przypadku jednoczesnego prowadzenia kampanii produktowej i remarketingowej, istnieje możliwość wyświetlania reklam remarketingowych w formie miniaturowych zdjęć produktów ze sklepu (remarketing produktowy). Po zainstalowaniu specjalnej wtyczki można wyświetlać w tych miniaturkach dokładnie takie przedmioty, jakie oglądał konkretny internauta (remarketing dynamiczny). Znacznie wpływa to na chęć powrotu do sklepu i sfinalizowania zakupu.
Dodatkowo warto rozważyć również promocję sklepu internetowego w Internecie za pomocą reklam tekstowych w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamom dynamicznym system Google Ads promuje wszystkie lub wybrane kategorie ze sklepu samodzielnie dopasowując treść reklamy do haseł wyszukiwanych przez użytkowników. Ta forma reklamy jest przydatna również podczas promocji marki firmy. Warto reklamować się na hasła związane z nazwą sklepu żeby konkurencja nie podebrała nam potencjalnych klientów którzy chcieli nas odwiedzić.
Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
Po zakupieniu naszego pakietu, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy naszą umowę do podpisu. W razie pytań przed zakupem, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami! Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu podpisania umowy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Google Ads poprzez Looker Studio. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami, na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego na podstawie umowy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowane naruszeniem tych zasad.
Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google ➞ Sprawdź!
Nasza firma posiada certyfikat Partnera Google, co świadczy o naszym spełnieniu wszystkich wymogów dotyczących efektywności, wydatków i posiadanych certyfikatów, ustalonych przez Google:
- nasi eksperci w dziedzinie SEM regularnie zdają egzaminy Google Ads, co potwierdzają otrzymane od Google certyfikaty,
- prowadzone przez nas kampanie osiągają poziom efektywności wymagany przez Google,
- wykazaliśmy się nieprzerwanym rozwojem i konsekwentnie utrzymujemy wysokie wyniki, co przyciąga wielu lojalnych klientów.
W związku z tym, w przypadku osób, które jeszcze nie korzystały z kampanii Google Ads, oferujemy promocyjny kupon o wartości 1200 zł na wydatki reklamowe. Jeżeli w ciągu 60 dni wydatki reklamowe osiągną co najmniej 1200 zł, Google przyzna dodatkowe 1200 zł. Musimy jednak zaznaczyć, że aktywacja kuponu wymaga współpracy trwającej dłużej niż jeden miesiąc.
Korzyści:
- reklama produktowa przyciąga nowych klientów (do 10 000 produktów),
- remarketing przypomina o sklepie osobom niezdecydowanym,
- dynamiczna reklama tekstowa promuje markę i kategorie produktów (1 grupa reklam),
- płacisz tylko za kliknięcia,
- wyświetlenia są darmowe,
- niski koszt kliknięcia,
- szerokie zasięgi,
- optymalizowane kampanie z miesiąca na miesiąc generują co raz większy zwrot z inwestycji. 900 zł wydane na kliknięcia potrafi wygenerować przychód ze sprzedaży na 9000 zł lub nawet więcej w przypadku niektórych branż (sprawdź na przykładach naszych klientów -> [klik],
- będziesz miał stały wgląd do tego jak działają kampanie – co miesiąc otrzymasz wygenerowany raport z Google Data Studio, w którym samodzielnie będziesz mógł sprawdzać historyczne wyniki, w tym szczegóły takie jak wyszukiwane hasła na jakie wyświetlały się reklamy.
Cena pakietu nie obejmuje budżetu reklamowego, czyli opłat za kliknięcia w reklamy pobieranych przez firmę Google. Wysokość budżetu reklamowego jest dowolna, ustalimy ją już po zakupie wybranego pakietu. Faktyczne wydatki na reklamy będą się jednak różnić od planowanych.