Pozycjonowanie sklepów internetowych - Bez umowy! - Pozycjonusz.pl
X
BLACK 2 WEEKS KOŃCZY SIĘ ZA:
Oceń
(5/5)

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Oferujemy kompleksowe pozycjonowanie sklepów internetowych. Istniejemy na rynku SEO już od 10 lat. Z naszą pomocą osiągniesz pozycje TOP10 i lepszą widoczność w Google. Jest to istotne, ponieważ większość z użytkowników sieci klika tylko w kilka pierwszych wyników i zazwyczaj na nich poprzestaje. Właśnie na tych Ci zależy, zgadza się? Profesjonalne pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce. Zamów już dziś usługę pozycjonowania sklepów internetowych i rozgość się na najwyższych pozycjach w Google.

 

Spis treści (kliknij, aby szybko przejść)

 

blank

Pakiety Linków dla sklepu

Pozyskujemy wartościowe linki przychodzące. Zapewniamy wartościowe linki dobrze oceniane przez Google.

blank

Copywriting SEO dla sklepu

Tworzymy unikalne opisy produktów i kategorii do sklepu.

blank

Optymalizacja sklepu

Zapewniamy rozbudowany audyt SEO. Poprawiamy błędy techniczne sklepu.

blank

Content marketing dla sklepu

Zapewniamy artykuły sponsorowane i prowadzimy blogi firmowe.

Na czym polega pozycjonowanie strony sklepu internetowego?

Każda nowopowstała strona internetowa ma czemuś służyć. Skoro już istnieje, to w głównej mierze po to, by przynieść zysk jej właścicielowi, który przybiera różną postać. W przypadku sklepu internetowego będzie to przede wszystkim zwiększona sprzedaż. Pozycjonowanie to długofalowe działanie, które pomoże osiągnąć sukces. Polega na skutecznym polepszaniu widoczności witryny w wyszukiwarce Google, dzięki czemu zwiększają się jej zasięgi, rośnie popularność marki i tym samym sprzedaż. Uwaga jest skupiona na najważniejszych frazach, które znajdują się w top wyszukiwań Google. Ze względu na to, iż jest to złożony proces, optymalizacja SEO powinna być oddana w ręce specjalistów – doświadczonej agencji SEO. Dzięki temu przeprowadzone zostaną kompleksowe działania on-site, które poprawiają widoczność strony sklepu w Internecie.

blank

Cennik pozycjonowania stron sklepu internetowego

Kompleksowe pozycjonowanie sklepu internetowego

Pakiety linków dla sklepu – linkujemy zawsze jak największą liczbę podstron. Jeżeli przykładowo sprzedajesz aparaty fotograficzne, nie linkujemy tylko strony głównej, ale również podstrony/podkategorie/konkretne produkty. Linki przychodzą nie tylko do strony głównej, dzięki czemu budujemy dla Ciebie naturalny profil linków rankowany wyżej przez Google. Skupiamy się ponadto na umieszczaniu linków bez anchorów. Zamiast tego dodajemy odnośniki w formie całych adresów strony. Przykładowo odnośnik w formie http://monitoryled-supermonitory.pl/. Trzeba pamiętać, że Google kara linki z anchorami obniżaniem pozycji. Zamieniamy je na dużo skuteczniejsze czyste adresy url, frazy long tail oraz linkowanie na nazwę sklepu/firmy. W ten sposób zapewniamy bezpieczne i odpowiedzialne linkowanie o wysokiej skuteczności.

Optymalizacja sklepu – dopasowujemy Twój sklep do wytycznych Google poprzez optymalizację i działania programistyczne. Od sprawdzenia meta tagów wszystkich podstron po naprawę kodu HTML, Javascript czy CSS. Sprawdzamy dopasowanie sklepu do urządzeń mobilnych oraz zgodność z zasadami UX (przyjazność użytkowania). Testujemy prędkość ładowania sklepu. Do optymalizacji wykorzystujemy najlepsze narzędzia Google’a oraz umiejętności pracujących u nas programistów.

Czy wiesz, że…

szybkość ładowania strony ma ogromny wpływ na sprzedaż online i konwersje? W 2009 roku Amazon przeprowadził eksperyment, który wykazał, że strona ładująca się wolniej o 0,1s sprzedaje o 1% mniej towaru. Zatem każda sekunda wolniejszego page speed kosztuje Amazona aż 10% przychodów!

Copywriting SEO dla sklepu – w naszym zespole mamy profesjonalnych copywriterów, którzy stworzą dla Ciebie unikalne opisy produktowe. To osoby z wykształceniem polonistycznym, dziennikarskim doświadczeniem i marketingowym zacięciem. Opisy produktów tworzone są zgodnie z wytycznymi pozycjonowania, jednocześnie teksty są perswazyjne, atrakcyjne dla klientów, pisane językiem korzyści i zachęcające do kupna. Mamy ogromne doświadczenie w pisaniu opisów produktów z różnych branż oraz potężne portfolio zrealizowanych projektów.

Content marketing dla sklepu – marketing treści w branży e-handlu jest skutecznym narzędziem służącym budowaniu wizerunku, pozyskiwaniu lojalnych klientów, konstruowania pozycji eksperta w danej branży. Zapewniamy tworzenie wysokiej jakości artykułów sponsorowanych, specjalistycznych i poradnikowych wraz z publikacją i wartościowymi linkami. Oferujemy także prowadzenie blogów firmowych i branżowych od A do Z. Content marketing jest obecnie naturalnym uzupełnieniem strategii optymalizacji treści sklepów internetowych stosowanym przez coraz większą liczbę e-sklepów. Wiemy jak zwiększać zyski sklepów internetowych dzięki wartościowej treści.

Pozycjonowanie sklepów nie jest tylko dla gigantów.
Jest właśnie dla Ciebie!

Myślisz, że na profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych mogą pozwolić sobie tylko najwięksi? Mamy dobrą wiadomość: Pozycjonowanie jest dla wszystkich, także dla małych sklepów oferujących niszowe produkty. Każdego miesiąca z Google korzysta 28,2 mln Polaków generując 55,8 mld odsłon [źródło 1]. Ilość zapytań w Google każdego dnia to 30 miliardów, 70 tys. wyszukań na sekundę [źródło 2]. Co ważniejsze, codziennie użytkownicy wpasują do Google frazy kluczowe, które nie pojawiły się tam nigdy wcześniej – to aż 15% ogółu zapytań [źródło 3]. Jest to nisza, którą możesz zagospodarować dzięki pozycjonowaniu.

Nieważne czy prowadzisz sklep z częściami do samochodów, małym AGD, akcesoriami dla artystów czy szablonami do WordPressa. Google doceni sklep, który dba o optymalizację, naturalny profil linków i wygodę użytkowania.

blank
Mocne i słabe strony

Pokażemy Ci Twoje słabości i wyeliminujemy je

blank
Konkurencja

Przechylimy szalę na korzyść Twojego sklepu

blank
Pełna obsługa

Dostarczymy kompleksowe i skuteczne pozycjonowanie

blank
Korzyści

Efekty przyjdą szybciej niż myślisz i będą owocować dłużej – przez lata

E-commerce w Polsce

Sektor e-handlu to potężny rynek, na którym stawka toczy się o miliardy złotych. Polski ecommerce rozwija się przy tym niezwykle dynamicznie – jego wartość wzrosła w ciągu ostatnich czterech lat o niemal 60%!

blank

Według danych Bisnode Polska.

Sprzedawcy dostrzegli, jak wiele korzyści przynosi prowadzenie e-sklepu. Dostrzegli to także kupujący, który na zakupy w sieci wydają coraz większe kwoty.
Ale do kogo one trafiają?

Nie do wszystkich. Zaledwie część wszystkich sklepów internetowych zarabia i czerpie zysk. Z czego to wynika? Oczywiście z dużej konkurencji. Sklepów internetowych jest coraz więcej, więc coraz trudniej przyciągnąć klienta, a przede wszystkim – wybić się na lidera w wynikach wyszukiwania Google.

Pozycjonowanie zwiększa widoczność sklepu w Google.
My wiemy, jak to robić skutecznie.

Jak skusić internautę, aby zrobił zakupy w Twoim sklepie? Bądź na właściwym miejscu, czyli na topowej pozycji w wyszukiwarce Google. To właśnie tu 98,8% Polaków szuka wszelakich informacji, wliczając w to poszukiwanie produktów. Bitwa toczy się o czołowe miejsca, które generują największe zyski dla e-sklepów. Jak się tam znaleźć? Odpowiedź jest jedna: pozycjonowanie sklepów internetowych.

blank

Pozycjonowanie sklepu w Google to wysoce skuteczna metoda marketingowa, która opiera się na kilku filarach. Z pewnością jest to dziś czymś zupełnie innym niż kilka lat temu, a pozycjonowanie sklepu internetowego różni się od pozycjonowania zwykłej strony www.

Efekty pozycjonowania w Internecie - czego się spodziewać?

Jeżeli wciąż zastanawiasz się, czy warto inwestować w pozycjonowanie sklepu internetowego, to wszelkie wątpliwości powinny być za chwilę rozwiane. Pozycjonowanie to przyszłość reklamy. Wystarczy, że zaufasz naszym specjalistom, a oni skutecznie wezmą w obroty Twoją stronę. Efektywne pozycjonowanie sklepu internetowego z agencją marketingową zapewni Ci:

  • czołową pozycję w wyszukiwarce Google,
  • wyświetlanie się strony internetowej sklepu na frazy powiązane z Twoim asortymentem,
  • zintensyfikowany ruchu na stronie,
  • wzrost konwersji – lepsza sprzedaż,
  • zwiększone zyski ze sprzedaży,
  • wzrost popularności marki wśród internautów,
  • skuteczne dotarcie do nowej grupy odbiorców,
  • wizję na rozbudowanie działalności i promocji marki.

Bez względu na to, czy prowadzisz mały bądź duży sklep internetowy, samodzielnie starasz się wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google – warto skorzystać z usług profesjonalistów, dzięki którym efekt zacznie być zauważalny znacznie szybciej.

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych

  • Linkowanie jak największej liczby podstron
  • Krótkie oraz długie frazy kluczowe (long tail)
  • Content Marketing (np. branżowy blog)
  • Kompleksowe SEO obejmujące wiele zintegrowanych działań
  • Optymalizacja sklepu od strony technicznej
  • Copywriting SEO, czyli unikalne opisy produktów i kategorii
  • Unikanie działań obarczonych ryzykiem kary od Google

Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego?

Na wstępie należy zaznaczyć, że w przypadku działań SEO należy być cierpliwym. Nie są do efekty natychmiastowe, lecz wymagają długofalowych działań. Jeżeli zdecydujesz się na pozycjonowanie sklepu internetowego i uzbroisz w cierpliwość, to efekty po czasie oczekiwań mogą być naprawdę spektakularne. W przypadku sklepu internetowego, bez względu na to, czy jest to mały, duży, czy lokalny sklep, konkurencyjność jest na wysokim poziomie i trudno jest się przebić na same wyżyny. Nie oznacza to, że jest to niemożliwe! Szacunkowo można określić, że pozycjonowanie strony sklepu małego trwa ponad pół roku, przy czym na efekty w postaci zwiększonej sprzedaży należy spodziewać się nawet do roku. W przypadku pozycjonowania dużego sklepu w sieci ten czas jest nieco krótszy, bo pozycjonowanie zajmuje około 4-5 miesięcy, a efekty są zauważalne już po około 9 miesiącach. Warto zaznaczyć, że skuteczne pozycjonowanie sklepu choć jest długofalowym działaniem, to jednocześnie bardzo trudnym do przebicia. Raz dobrze wypozycjonowana strona będzie utrzymywać się wysoko w wynikach wyszukiwania przez długi czas.

Trzeba mieć świadomość, że pozycjonowanie sklepu wymaga czasu i cierpliwości – jak wszystko, co ma przynosić efekty trwające lata. Podczas gdy większość zwyczajnych strona www ma od kilku do kilkunastu podstron, sklep internetowy ma ich kilkaset lub kilka tysięcy. Każdy produkt to oddzielna podstrona. Każdą także możemy pozycjonować na konkretną frazę zawierającą np. model produkty czy nazwę kategorii.

Oferując pozycjonowanie sklepu internetowego zapewniamy poprawę widoczności w Google jak największej liczby podstron. Tak w skrócie wyglądają nasze działania SEO dla sklepów internetowych. W praktyce to wiele godzin pracy, opracowywanie strategii i modyfikowanie jej, monitoring fraz i pozycji sklepu i wiele więcej. Ale to się właśnie opłaca. Dowodem są sukcesy, które wypracowaliśmy dla naszych klientów.

Pozycjonowanie sklepów internetowych - efekty naszych usług

Dla jednego z naszych klientów, pozyskujemy ponad 1 000 000 sesji z Google! O szczegółach naszej współpracy z klientami można przeczytać w case study.

blank
blank
blank
blank
blank

Pojedyncze usługi SEO dla sklepów internetowych

Pamiętaj, że w naszej Agencji możesz zamówić nie tylko kompleksowe pozycjonowanie sklepu, ale także pojedyncze usługi SEO. Link building czy zoptymalizowane treści będą przydatne w budowaniu widoczności Twojego sklepu w Google. Każdą usługę pozycjonowania sklepu możesz zamówić odrębnie, uzupełniając swoje własne działania o profesjonalne wsparcie naszej agencji. Na przykład:

1. Sam pozyskujesz linki do sklepu, a potrzebujesz jedynie usług copywritera – zapewnimy Ci SEO copywriting.

2. Drugi przykład: masz już w zespole programistów, którzy zajmują się optymalizacją techniczną sklepu, masz copywritera, a potrzebujesz jedynie usługi link buildingu – u nas zamówisz pakiety linków.

3. To także sytuacje, kiedy na co dzień sam pozycjonujesz i chciałbyś tylko skonsultować skuteczność swoich działań z innymi specjalistami SEO – świetnie! Dla Ciebie stworzyliśmy usługę konsulting SEO.

Nasze pakiety linków oraz usługi SEO

TrustRank

Sklep otrzymuje linki z takich miejsc jak: katalogi Interia.pl, Gwiazdor.pl, Kataloog.info, Webtree i wielu innych. To najlepsze linki jeżeli chodzi o SEO i najpopularniejsze katalogi stron w Polsce. Główny nacisk kładziemy tutaj na linkowanie brandowe, czyli na nazwę sklepu. Ewentualnie połączenie nazwy sklepu ze słowami kluczowymi i wzmocnienie przez to wskaźnika TrustRank sklepu.

Firmowy

Sklep otrzymuje linki z miejsc jak: Oferteo.pl Bizeo.pl Cylex.pl Firmowy.com.pl i podobnych katalogów/portali. W serwisach tworzymy wizytówki sklepu z jego ofertą, danymi firmy i danymi tele adresowymi. Dodane linki to czyste adresy url bez anchora, czyli np. http://adressklepu.pl. W ten sposób różnicujemy ogólny profil linków przychodzących strony, co zapewnia skuteczniejsze pozycjonowanie. Proszę pamiętać, że linki wyłącznie z anchorami są bardziej narażone na filtry ze strony Google, czyli karę polegającą na obniżeniu widoczności i pozycji strony.

Sklepowy

Sklep otrzymuje linki z katalogów, w których mogą być dodawane wyłącznie sklepy internetowe. Strona zyskuje w ten sposób lepszą widoczności w Google poprzez linki tematycznie powiązane z jej profilem działalności. W konsekwencji cały profil linków jest bardzo naturalny, co ma duże znaczenie w procesie pozycjonowania.

Fora internetowe

Sklep otrzymuje linki z for internetowych, które umieszczamy w sygnaturkach wyświetlanych pod postami. Mamy tutaj możliwość linkowania zarówno strony głównej, jak i podstron.

Ogłoszenia

Sklep otrzymuje linki z serwisów ogłoszeniowych, gdzie prezentujemy Państwa ofertę. Linkami w tym pakiecie są czyste adresy www bez anchorów. Ten pakiet bardzo dobrze nadaje się do pozycjonowania konkretnych kategorii bądź produktów w sklepie internetowym.

Artykuły sponsorowane

Współpracujący copywriter napisze unikalne, wartościowe i przykuwające uwagę artykuły na temat Państwa oferty czy konkretnego produktu. Następnie osoby z działu SEO znajdą wartościowe serwisy, na których te artykuły opublikują wraz z linkami. Takie działania wchodzący w content marketing powodują lepsze wyniki w SEO, ale także budują pozytywny PR marki.

Wartościowy copywriting SEO

To kompleksowe usługi copywritingu dla sklepów internetowych. Obejmują unikalne opisy produktowe, dzięki czemu wypozycjonowanie produktów jest skuteczniejsze. Copywriter tworzy też opisy kategorii lub podkategorii nasycone słowami kluczowych. Usługa to także teksty na blogi podłączone do sklepów, gdzie skupiamy się na frazach ling tail np. “Jaka sukienka na wieczór” itd.

Audyt i optymalizacja SEO

To kompleksowy audyt seo sklepu internetowego oraz jego optymalizacja pod wytyczne Google. Jest to podstawa w budowaniu widoczności witryny. Przy obecnej konkurencji w branży e-commerce, każdy detal ma znaczenie. Specjaliści SEO wykonają pełny audyt SEO sklepu, a programiści poprawią wskazane błędy, wliczając techniczne jak np. optymalizacja kodu Javascript, CSS, HTML.

Formularz kontaktowy ws. Pozycjonowania sklepu