Analityka internetowa - jak optymalizować stronę?
X
BLACK 2 WEEKS KOŃCZY SIĘ ZA:
Pozycjonusz.pl
22/07/24
← Wróć do słownika

Analityka internetowa

Analityka internetowa

Analityka internetowa to proces gromadzenia, mierzenia, analizowania i raportowania danych dotyczących ruchu na stronach internetowych oraz interakcji użytkowników z nimi. Celem analityki internetowej jest zrozumienie i optymalizacja działania witryny, poprawa doświadczeń użytkowników oraz wsparcie podejmowania decyzji opartych na danych.

Kluczowe elementy analityki internetowej

Analityka internetowa obejmuje różnorodne aspekty, w tym śledzenie liczby odwiedzin, zachowań użytkowników, źródeł ruchu, współczynników konwersji i innych wskaźników wydajności (KPI). Narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, pozwalają na monitorowanie tych danych w czasie rzeczywistym oraz analizowanie trendów i wzorców. Dzięki temu możliwe jest identyfikowanie mocnych i słabych stron witryny, a także wdrażanie odpowiednich strategii optymalizacyjnych.

Oceń
(5/5)

Udostępnij:

Zobacz również:

Kontakt dla klientów
Paulina Najda
Key Account Manager
Formularz kontaktowy