Bounce rate - definicja i wpływ na analizę ruchu
X
BLACK 2 WEEKS KOŃCZY SIĘ ZA:
Pozycjonusz.pl
12/08/24
← Wróć do słownika

Bounce rate

Bounce rate – co to jest?

Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń, to wskaźnik określający procent użytkowników, którzy opuścili stronę po obejrzeniu tylko jednej podstrony. Jest to jeden z kluczowych wskaźników używanych do oceny jakości ruchu na stronie internetowej.

Jak interpretować Bounce rate?

Wysoki bounce rate może sugerować, że zawartość strony nie spełnia oczekiwań użytkowników, co może być wynikiem niewłaściwego targetowania lub problemów z użytecznością strony. Z kolei niski bounce rate wskazuje na większe zaangażowanie użytkowników, którzy decydują się na dalszą eksplorację witryny. Interpretacja tego wskaźnika powinna uwzględniać specyfikę strony oraz cele biznesowe.

Oceń
(5/5)

Udostępnij:

Zobacz również:

Kontakt dla klientów
Paulina Najda
Key Account Manager
Formularz kontaktowy